WARTOŚĆ MARKI
czyli krótka historia tego, co jest naszą mocną stroną
KREATYWNOŚĆ
Jeśli koncepcja od samego początku nie jest szalona, nie ma dla niej żadnej nadziei” – Albert Einstein. Nie da się wymyślić niczego nowego, powielając tylko stare schematy, dlatego staramy się wychodzić poza to, co dobrze znane.
LUDZIE/PASJA
Ktoś kiedyś powiedział, że cztery podstawowe zasady marketingu to: ludzie, ludzie, ludzie i jeszcze raz ludzie. Czy można narzekać na pracę, w której każdego dnia poznajemy nowe osoby?
ZROZUMIENIE
POTRZEB KLIENTA
Znamy realia rynku i wyzwania stojące przed naszymi klientami. Nasza żelazna zasada brzmi: „Po pierwsze słuchaj, po drugie obserwuj, po trzecie wyciągaj wnioski i wcielaj je w życie”.
DOŚWIADCZENIE
Jesteśmy na rynku już ponad 10 lat, co roku realizujemy ponad 100 kampanii reklamowych.
ZESPÓŁ
Siłą naszej agencji są ludzie pochodzący z różnych regionów Polski i Europy. W różnym wieku, z różnym doświadczeniem, introwertycy ramię w ramię z urodzonymi showmanami. Wierzymy, że tylko takie combo gwarantuje sukces i przy okazji dobrą zabawę.
OTWARTOŚĆ
Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i doświadczenia. Ciągle szukamy nowych rozwiązań, rozwijamy swoje kompetencje po to, by stać się partnerem dla naszych klientów.